FAQ - často kladené dotazy

Obecné

Elyn group s.r.o. je rozdělena do dvou divizí – Elyn ENERGY a Elyn FINANCIAL a v těchto divizích nabízí kompletní energetické a finanční poradenství “na klíč“, tedy vše, co byste chtěli v energetice a financích vědět. Kdyby se ale stalo něco, s čím jsme se třeba nesetkali, nebo bychom nevěděli, jsme ochotní Vám vše potřebné zjistit.

Ve většině případů, zejména v energetickém poradenství nemusíte. Stačí nám zadat dotaz s poptávkou služeb, vypsat nám pár základních údajů (v případě elektřiny spotřebu ve VT, NT, sazbu, jistič a město, ve kterém máte odběr, u plynu spotřebu, stálý plat a město odběru) na e-mail info@elyn.cz a nebo zaslat poslední vyúčtování a my Vám propočítáme úsporu (osobní údaje mohou být začerněné). Co se týká finančního poradenství, tak tam se něco dá udělat online, například POV a HAV na automobil, ovšem vše záleží v tomto odvětví více na individuálním posouzení Vašeho požadavku.

Vůbec nic nám neplatíte, někdo ten trh prostě musí srovnat.

Samozřejmě, v případě konce závazku se opět spolu podíváme, jak na tom kdo s cenama stojí a vybereme opět dle požadavků. V případě spokojenosti necháme smlouvu být. Naši energetici rovněž informuje své klienty o zdržení ceníku dodavatelů. Princip v oblasti financí je hodně podobný, hlídáme výročí smluv, konče závazků apod.

ENERGY

Zabýváme se širokým porovnáním cen elektřiny, plynu a složek, které platíte dodavateli. Nabídneme konkurenční nabídky od našich partnerů a klient si sám vybere, zda chce zůstat u současného dodavatele, za stejných podmínek a nebo přejít k například levnějšímu dodavateli a nebo dodavateli, který mu vyhoví smlouvou (typ závazku, fixaci ceny/ ceníku, benefity atp.). Nabídky můžeme vytvořit i bez porovnání cen stávajícího dodavatele.

Stačí nám zaslat poptávku na info@elyn.cz a náš pracovník se Vám do 48 hodin ozve s bližšími informacemi, potřebnými údaji apod.

Ne, nedochází k přerušení dodávek ani neplatíte žádné sankce. V takovém případě je dle energetického zákona nastartován proces tzv. dodavatele poslední instance, kterým se stává obchodník odvozený od územního distributora (např. dle E.ON Distribuce, a.s. je dodavatelem poslední instance E.ON Energie, a.s.). U domácností (maloodběru) máte dle zákona jeden rok možnost zůstat ve scénáři dodavatele poslední instance a v klidu si vybrat dodavatele nového ( s čím Vám samozřejmě rádi pomůžeme 😇.

Nebudete, dodávka probíhá dle regulovaných cen, které jsou v současné době nižší než tržní.

Určitě můžete a budeme rádi. Jsme tady pro naše klienty a stává se, že řešíme jejich problémy například s automatickou prolongací při zdražení ceníku a jejich neinformovaností nebo třeba pomoc při znovuzapojení dodávky. Mezi našimi dodavateli jsou kvalistní společnosti, které mají dobrý klientský servis, férový přístup, nepraktikují DOOR-TO-DOOR!, jejich obchodníci se nevydávají za jinou společnost, aby klienta získali, nabízí škálu benefitů atp.

I když je smlouva uzavřena minimálně na rok, jsou v takovémto případě nadřazeny zákony a vyhlášky o ochraně spotřebitele, který má nárok bez ohledu na vázanost smlouvy na základě důvodu změny ceny nebo změny všeobecných obchodních podmínek smlouvu vypovědět do jednoho měsíce, pokud byl prokazatelně o změně informován, nebo do tří měsíců, pokud o změně informován nebyl.

Nemusíte, můžete celý proces změny dodavatele nechat zcela na nás od podpisu nové smlouvy a nebo si současnou vypovíte sami a nám dodáte potvrzení o akceptaci výpovědi.

FINANCIAL

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás a my Vám rádi odpovíme. 😊